TRADIUM

business software / erp / crm / hrm / e commerce

Tijdens de uitvoering van projecten en individuele orders houdt TRADIUM Business Software voor het MKB bij welke goederen wanneer dienen te worden uitgeleverd, c.q. verwerkt. Rekening houdend met levertijden, verschijnen deze goederen, indien niet voldoende voorradig, tijdig op de besteladvieslijsten.

 
Hetzelfde geldt voor de bezorgadvieslijsten. Door de hiėrarchische opbouw van projecten, werkorders, bestellingen en paklijsten kan de logistiek eenvoudig en overzichtelijk worden ingepland. Via een interface, gebaseerd op de Windows Verkenner, kunt u in ons ERP systeem alle onderdelen bekijken, wijzigen of afdrukken.
 
 
VARIABELE ORDERINVOER
De opmaak van het orderinvoerscherm is uitgereid instelbaar. Het is mogelijk om meerdere lay-outs toe te passen, waarbij TRADIUM Business Software onthoudt welke lay-out het laatst is toegepast op een order. Ook het gebruik van speciale sneltoetsen om een product eenvoudig te selecteren is mogelijk.
 
DYNAMISCH REKENMODEL
Tijdens de orderinvoer worden marges, gewichten en volumes automatisch berekend. Niet alleen de waarde van de order wordt berekend, ook de waarde van de voorradige artikelen kan apart worden bekeken.
 
INTERACTIVE SCRIPTING
Een unieke eigenschap is de mogelijkheid om speciale in-line macro’s uit te laten voeren terwijl de orderinvoer plaats vindt. Hiermee kunnen tal van geautomatiseerde taken plaats vinden, zoals bij voorbeeld het herberekenen van noodzakelijk verpakkingsmateriaal als aantallen worden gewijzigd. Met TRADIUM Business Software bepaalt U hoe de orderinvoer moet plaatsvinden!