TRADIUM

business software / erp / crm / hrm / e commerce

KeeminK Design heeft meer dan 25 jaar ervaring met magazijn- automatisering, barcodering en orderpicking in verschillende bedrijfstakken. Het ERP systeem kan hiervoor worden uitgerust met handheld computers en laserscanners. Zo wordt de magazijnautomatisering en het logistieke traject ondersteund door barcode laserscanners. Dit houdt in dat alle goederenbewegingen, dus zowel wat het magazijn inkomt als wat het magazijn uitgaat, gescand kunnen worden. Deze handscanners communiceren op regelmatige basis met TRADIUM Business Software via een dockingstation, of rechtstreeks via een draadloos netwerk.

 
De toepassingsmogelijkheden lopen uiteen van het verzamelen van te verzenden goederen, tot het opnemen van een inventaris of het controleren van de voorraad op een bepaalde locatie.
 
MOBIEL MET TRADIUM MOBILE
In de optionele TRADIUM Mobile applicatie kunt u de verschillende bezorg- en ophaalorders de gehele dag inplannen voor verschillende auto’s. Bij het uitrijden van de goederen wordt eveneens gebruik gemaakt van laserscanners, al dan niet met een GSM-communicatie module zodat de uitlevering van de goederen door de chauffeur precies geregistreerd wordt. De gegevens van de eenmaal uitgeleverde goederen worden wanneer u dit wenst ook met behulp van GSM-communicatie in TRADIUM Business Software verwerkt, zodat er direct controle en later facturatie kan plaatsvinden.
 
Voordat de goederen ingeladen en uitgereden worden, kunt u eenvoudig een nieuwe routebepaling uitdraaien. Aan de hand van deze routelijst worden de auto’s volgens het LIFO principe geladen en zal de route automatisch berekend worden. Handmatig ingrijpen blijft hierbij natuurlijk altijd mogelijk, zij het onder de restricties van de uitleverdatum en tijdstip.
 
VOORRAADBEHEER
Voorraadbeheer is moeilijk, vooral als er sprake is van seizoens- gebonden producten. Ons ERP systeem vereenvoudigt het beheer door een minimum- en maximumvoorraad per maand te laten instellen. Aan de hand van duidelijke besteladviezen die rekening houden met de minimum en maximumvoorraad en de ingestelde levertijd van uw leverancier of artikelen, kunt u uw inkoper van de juiste informatie voorzien. Natuurlijk zijn de overzichtelijke besteladviezen eenvoudig aan te passen en direct tot inkooporder om te zetten. Hierbij zijn de uitvoeropties nagenoeg onbeperkt: van orderbrief tot elektronische fax, van e-mail tot EDI of XML databerichten, het is allemaal mogelijk met TRADIUM Business Software voor het MKB.