TRADIUM

business software / erp / crm / hrm / e commerce

TRADIUM Business Software voor het MKB is een volledig integraal product. De koppeling met Microsoft Office pakketten werd al eerder aangehaald, maar een goed ERP/CRM systeem volgens KeeminK Design is ook voorzien van tijdsbesparende functionaliteit, zoals een eigen mailserver en faxserver, maar ook telefoneren en SMS’en horen daarbij.

 
FAXEN VANACHTER DE COMPUTER
Wilt u zeker weten dat uw fax goed is aangekomen? Ook hiervoor zorgt TRADIUM. U kunt in het faxlogboek de status van verzending desgewenst ‘live’ volgen. Mocht een fax onverhoopt niet goed zijn ontvangen, dan zal TRADIUM het op een later tijdstip nog eens proberen. Mocht het na enkele keren nog steeds niet gelukt zijn, dan ontvangt de afzender via het netwerk automatisch hiervan een bericht op het scherm, inclusief alle details.
 
PERSOONLIJK GEBRUIK
Gebruikers kunnen eigen maillijsten en persoonlijke mappen aanleggen. Ook kunnen zij hun eigen verzonden faxen bekijken. Ontvangen faxen kunnen enkel door de Faxmanager(s) en de systeembeheerder worden bekeken totdat de faxen via een eenvoudig te bedienen Wizard zijn gearchiveerd. Dan kunnen gebruikers (mits zijn hiertoe rechten hebben) inzage verkrijgen tot de documenten.
 
Eenmaal gearchiveerd worden ook automatisch trefwoordenregisters aangemaakt van de faxen door optische schriftherkenning. Zo kunnen faxen, maar ook andere gedigitaliseerde documenten snel en eenvoudig worden opgezocht.
 
STUUR EEN SMS'JE
Het versturen van een SMS-bericht gaat net zo eenvoudig als een e-mail. Tegen aantrekkelijke prijzen kunt u vanuit TRADIUM SMS’en via het INSTALBASE-netwerk van KeeminK Design. >>meer
 
C.T.I.
Met de komst van telefooncentrales die te koppelen zijn aan faxapparatuur, modems en pc’s is het tijdperk van CTI-programmatuur ingeluid. Een telefooncentrale is niet slechts meer een verlengstuk van alleen het telefoontoestel om een lijn beschikbaar te krijgen, maar is een essentiŽle unit in uw bedrijf. Vanuit TRADIUM kunt u automatisch uw relatie opbellen, of een binnenkomende oproep beantwoorden, waarbij de klantgegevens automatisch voor u worden opgezocht.